torsdag 26 juni 2008

Vilken dag!

Inte har det hänt så väldigt mycket idag, ändå kan jag påstå att det varit en jättebra dag. Jag har egentligen inte gjort något av "värde"och ändå har dagen känts värdefull. Regnet öste ner till en början, men under en 5 (!) timmar lång fika med en kompis klarnade det upp och solen värmde. Det känns att det är sommarlov, att sitta och inte göra något, och känna att det är ok-jag hinner ändå, det är lyx! Wannabe-lapptäcket som legat i en låda de senaste 14-15 åren, tja, det ligger fortfarande på golvet i vardagsrummet. Jag får nog ihop det imorgon, eller så. Fick bra idéer av Jenny, och nu kan jag sätta igång. Manaña...


Och...naturligtvis en födelsedagsballong till Loïc som fyller 7 år idag! Kör försiktigt på din nya BMX!

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för tipset om sommarprataren Fredrik Häre'n! UNDERBART!!!
Tro på det du gör!

Anonym sa...

Hej Eva jag ramlade pa cyckeln i dag
loic

skapasaker sa...

Men Loïc! Du hade väl hjälm! Kör försiktigt!
Mostern