lördag 17 december 2011

Vart tar tiden vägen?


Oj oj oj nu är det VERKLIGEN länge sedan jag skrev något här! Det var till och med svårt att logga in för jag fick tänka en lång stund för att komma på vilket mitt lösenord är. Noll inspiration helt enkelt. Har faktiskt inte ens orkat öppna och läsa alla roliga bloggar som jag brukar följa.

Jag har visserligen arbetat väldigt mycket under hösten men inte mer än vanligt, och inte har jag känt mig sådär jättestressad heller. Mest gått upp i jobbet, helt enkelt. Och det har varit många timmar vid datorn men bara jobb... Jag behövde väl en paus, antar jag.

Nu har jag börjat läsa och kolla vad som hänt sedan sist och jag ska faktiskt börja använda mitt konto här för nu har jag lust med det igen! Så förhoppningsvis blir det några fler inlägg på den här sidan innan året är slut! I´ll be back!

Inga kommentarer: