söndag 20 mars 2011

Lite ringar

Jag kan ju inte göra så mycket just nu med mitt klumpiga bandage...Kan i alla fall ta mig tid att lägga upp lite bilder på sådant jag gjort på min silverkurs det senaste.

Jag hade ett halsband med länkar som jag aldrig använde. Jag gjorde det under någon av de första terminerna och det var inte så snyggt...Jag tog loss ringarna och tänkte göra armband av dem. Fick såga upp och löda om dem för de var klumpigt gjorda och jag kan bättre nu! (Roligt att se att man utvecklas.)

Det blev ringar i stället. Ska putsa vidare på dem på tisdag för det är väl det enda jag kan göra. Börjar jag löda sätter jag väl eld på bandaget?

Jag köpte en rolig sten för ett tag sedan. Den blev också en ring som till min stora bevikelse inte passade mig. Dottern blev inte besviken, den passade henne perfekt!


1 kommentar:

Maria sa...

Så fint!


Aj, med fingret!!