lördag 25 september 2010

Syfestival


Idag har jag varit på symässa i Borås. Fantastiskt mycket intryck och lite shopping blev det ju också.

Röda pärlor var min radar inställd på och jag hittade ju en del.

Garn, ja det blev det också, ett limegrönt bouclégarn som jag tittat på länge och inte kunde motstå längre och ett naturvitt garn hos Lienes design. Och det garnet...vilken kvalité! Mjukare garn tror jag inte finns. Jag vann samma sorts garn för några veckor sedan hos Liene och har börjat sticka i det. Det blir hur gott som helst!
Och att träffa Liene IRL, vad roligt! Lika underbar som jag hade föreställt mig. Detta fantastiska internet!

Det tog ju en stund i bilen från Göteborg så jag passade på att brodera lite på mitt senaste projekt. Broderade armband med silverknapp.
Det har blivit en del. Nu ska jag bara göra klart alla silverknappar!

2 kommentarer:

Anna sa...

Så underbara armband!
Jag blev så glad igår när jag träffade er, bästa kollegor!!

liene sa...

Hej! Tusen Tack för armbandet...det var som en stor ,någon behövt plåster på hjärtat!
Älskar den knappen...du är så glad och bra!
Synd på tanke om katten...det är alltid trist förlora nån i ens närhet!
Liene
Hälsa de andra Gladisar-vilket gäng!