söndag 20 juni 2010

Börjar göra klart...

Nu när lovet är i sin allra första början nästan spricker jag av lust att prova alla knäppa idéer jag inte riktigt haft tid att fördjupa mig i. Men först vill jag ju bli klar med saker som bara ligger och tar plats.
Dessutom var det en utmärkt anledning att få hem dottern på besök, hon var ju tvungen att prova. Och mamma fick rå om henne hela dagen! Win-win-situation!
Hon hade dessutom med sig ett kamerastativ som hon köpt till mig när hon var i Ullared i veckan. Jag provade det litegrann och vilka bilder det kommer att bli framöver! Jag är sååå glad!

2 kommentarer:

liene sa...

coolt med kamera stativ....hoppas att den används flitigt....min håller jag på att skratta...har legat uppe på en hylla i 1/2 redan.....lycka till!
Tjusigt med barns besök....hoppas att mina flyttar snart :D ( kan inte låta bli och skratta! ( om mig själv!)

Anonym sa...

O vad roligt det är att läsa din hemsida! Du spritter av positivitet så det bara stänker om det. Jag blir glad. Och vilken trevlig hemsida du har, musik och allt. Och så har du en riktigt snäckig dotter, jättefin i sin klänning, som hon verkligen kan bära upp.

Ha en trevlig midsommarhelg! Det tänker jag ha.
Kram från mamma