tisdag 16 februari 2010

Här sitter jag i godan ro

och skriver omdömen för elever i slöjd. Tänkte beta av några av de dryga hundra elever som jag ska ha skrivit om innan nästa vecka är slut. Ibland måste man ju pausa och då stickar jag på raggsocksbeställningen från S.

Sneglar lite ner i korgen med påbörjat...Och det kliar i fingrarna kan jag lova.
Men jag sansar mig och fortsätter knappa på datorn. Kommer ihåg katten! Det var en bra stund sedan jag släppte ut henne och det snöar en del. Ska bara se om hon vill in. (Ni märker hur fokuserad jag är på omdömena va?)

Och då ser jag detta utanför balkongdörren!

Det går visst ingen nöd på katten, hon roar sig på egen hand. Usch vad jag tycker att det är äckligt! Bäst att jag drar för gardinerna och fortsätter att skriva i stället!

Inga kommentarer: