lördag 26 december 2009

Vilken otroligt god jul!


Nu är julfirandet avklarat och det blev lyckat för alla verkade det, trots att jag den 22 december, fortfarande med elever på jobbet tvivlade starkt på att jag skulle orka genomföra något som liknade jul. Men det blev bra, precis så där mysigt och juligt som man önskar sig. För en gångs skull hade vi sparsamt med julmat, måste nog bara äta rester tills i övermorgon...



Lite julklappar hade tomtemor fixat själv i år...
Ett par örhängen till dottern...


Spiralstickade raggsockar till samma person


Och en virkad mössa med en elgitarr till sonen.


Minou var nöjd fast hon blev utan julklappar...God julskinka fick hon i alla fall


Jag hade nog också varit lite snäll i år för se här vad jag fick av tomten!

Bilderna i det här inlägget är tagna med den nya kameran. Vet inte om det syns någon skillnad men det är mycket roligare att ta kort nu!


Slutligen, jag har varit usel på att önska god jul både brevledes och i mail. Så till alla som läser det här;
God jul och gott nytt år!

Inga kommentarer: