onsdag 9 december 2009

Nu har jag haft över en månads blogguppehåll. Har bara inte haft ork att ta bilder, starta datorn eller skriva något. Vi får se hur det bler framöver men nu tar jag och känner på det här igen.





Idag har jag haft ett härligt avbrott i vardagen. Jag har varit på stan och fikat hos A och gått en mysig promenad i ett julpyntat Haga. Vi besökte läckra inredningsaffärer, gallerier och en go´pärlaffär jag velat besöka länge, Millefiori. Där fyndade jag läckra glaspärlor i syrenlila, knallblått och lime (favvofärgen).

Sist men inte minst idag: den duktiga dottern fick äntligen sitt körkort!!!Jippi!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det var verkligen roligt att dottern klarade körkortet! GRATTIS!!!

LADY JEN sa...

Kul att du är tillbaka Eva! Gratta dottern ifrån mig.
Kram

karin sa...

Ja det var verkligen BRA GJORT!
Det är också roligt att se nytt på bloggen;-)