söndag 13 september 2009

Det var länge sedan

jag skrev något här. Har liksom inte hittat något att skriva om. Dagarna bara rusar iväg och jag hinner inte med.

Visst har jag gjort en del, jag har till exempel sytt mitt livs första jeans. Fast inte i en modell man vanligtvis tänker sig. Några tunikor har det också blivit, några gamla favoriter och några nya. En nästan helt klar ljusblå tröja stickar jag på framför Idol-uttagningarna på kvällarna. Borde väl ta lite bilder? Är fortfarande irriterad på min kamera men jag ska nog skärpa mig. Den får duga så länge.

Idag har jag i alla fall gjort något jag tänkt på i flera år faktiskt. Jag har köpt ett äppleträd och det känns jättebra. Det blev ett familjeträd med Signe Tillisch i grunden och Åkerö, Transparent Blanche och Amorosa ympat på. Jag är jättenöjd, måtte det nu bara ta sig!





Inga kommentarer: