tisdag 25 augusti 2009

Matshopping på nätet!

Nu har jag provat något riktigt kul! Jag har gjort veckans matinköp på Internet, på Matservice. Samtidigt förvånas jag över att jag kan tycka att det är roligt att handla mat på nätet. Jag menar, hur kul är det egentligen? Det måste verka som om jag inte gör något roligt alls om jag kan gilla det här.

Men, att få stora gröna lådor hemlevererade med papperspåsar fyllda med fräscha grönsaker var faktiskt roligt. Jag fick bakpotatis som var finare än jag själv kunnat hitta i affären, fin köttfärs och massor mer. Jag fick en sådan lust att laga mat trots att jag var skittrött efter jobbet, tänk att jag slapp åka till storköpet och ägna en timme till att plocka ihop allt! Så visst kan man bli glad. Det här ska jag nog fortsätta med!

Inga kommentarer: