tisdag 30 september 2008

Smygpremiär...

Nu har jag äntligen fått in lite bilder på den blogg jag startat där jag kommer att sälja mina saker. Än så länge väldigt blygsamt med endast några saker fotade men allt eftersom jag hinner fyller jag på med saker. Så...blir du nyfiken gå in på shoppasaker. Jag har tagit bort alla kommentarmöjligheter i den bloggen, men kommentera gärna här, eller maila på b1a-b1a@hotmail.com. Och som sagt- mycket mer är på ingång i den bloggen, ska bara hinna med att lägga in det.

6 kommentarer:

LADY JEN sa...

Fina saker du har i shopen, är också sugen på att göra nåt sånt. Men tror jag gör om hemsidan istället och försöker få ut den...

Anonym sa...

Nu har jag varit inne och tittat på din säljsida. Läckra smycken, hänget var verkligen ett konstverk.

LADY JEN sa...

Har lagt in mössan och vantarna på min blogg idag, så nu kan du gå in där och kolla!!

Jag längtar verkligen tillbaka till jobbet nu, är så trött på att vara hemma och inte orka göra något.

Kramar

Anonym sa...

Det är inte alls skämmigt att du kommenterar min blogg:D bara roligt! Vad fina smycken du gör, som alltid:D

Anonym sa...

Ojdå! Hur har du hunnit med allt detta. Jag saknar att det inte står hur långt halsbandet är. Jättefina saker!
Kram

skapasaker sa...

Självkllart ska längden på halsbanden stå vid bilden. Det gör det nu!