söndag 15 juni 2008

Flädersaft!

Jag hade fel i morse, jag fick gjort en kreativ sak till. Flädersaft. Ungarna älskar det och smaken är sommar och speciell. Om tre dagar är det klart, lagom till midsommar. Håret blev bra, till och med bättre än vanligt- varje gång inbillar jag mig att det ska falla av i tussar men det klarade sig den här gången också. Nu har jag börjat röja runt i mitt kombinerade arbetsrum/skräprum/avlastningsrum. Jag såg att jag skrivit att den här bloggen ska handla om saker jag gör, men det har varit dåligt på den fronten det senaste. Värmen...Stressen på jobbet...Oredan och bristen på plats i mitt arbetsrum...Imorgon SKA det vara rensat och då får jag plats att sy och knåpa igen. Har redan hittat två halvfärdiga lapptäckeprojekt som jag verkligen vill avsluta, de har pågått i flera år och skulle kunna bli jättefina. Är redan faktiskt, ska bara avsluta som sagt...

2 kommentarer:

LADY JEN sa...

Låter som du haft en riktigt bra början på sommarlovet.
Ska bli roligt att se de färdiga lapptäckerna sen, väntar med spänning:)

Kram Jenny

Anonym sa...

Du kan ju sätta ihop båda lapptäckena och så blir det ett färdigt lapptäcke. Yeay :)